Producenci
Promocje
Metalowy koszyczek Vieux Zinc
Metalowy koszyczek Vieux Zinc

19,00 zł

Cena regularna: 29,00 zł

Najniższa cena: 29,00 zł
szt.
Obrus Toile de Metis
Obrus Toile de Metis

189,00 zł

Cena regularna: 289,00 zł

Najniższa cena: 289,00 zł
szt.
Bieżnik Groseille
Bieżnik Groseille

69,00 zł

Cena regularna: 119,00 zł

Najniższa cena: 119,00 zł
szt.
Lampa pod abażur
Lampa pod abażur

99,00 zł

Cena regularna: 189,00 zł

Najniższa cena: 189,00 zł
szt.
Drewniana półka na słoiki Grand Comptoir
Drewniana półka na słoiki Grand Comptoir

229,00 zł

Cena regularna: 429,00 zł

Najniższa cena: 429,00 zł
szt.
Drewniany świecznik Flambeau
Drewniany świecznik Flambeau

99,00 zł

Cena regularna: 249,00 zł

Najniższa cena: 249,00 zł
szt.
Kieliszek na wino Square
Kieliszek na wino Square

15,00 zł

Cena regularna: 39,00 zł

Najniższa cena: 39,00 zł
szt.
Kremowy stojak na przyprawy
Kremowy stojak na przyprawy

49,00 zł

Cena regularna: 89,00 zł

Najniższa cena: 89,00 zł
szt.
Kieliszek na wodę Square
Kieliszek na wodę Square

15,00 zł

Cena regularna: 39,00 zł

Najniższa cena: 39,00 zł
szt.
Koszyk prostokątny Lisette L
Koszyk prostokątny Lisette L

49,00 zł

Cena regularna: 89,00 zł

Najniższa cena: 89,00 zł
szt.
Ceramiczna mydelniczka Hector
Ceramiczna mydelniczka Hector

19,00 zł

Cena regularna: 59,00 zł

Najniższa cena: 59,00 zł
szt.
Nóż Brasserie Creme
Nóż Brasserie Creme

9,00 zł

Cena regularna: 19,00 zł

Najniższa cena: 19,00 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty w sklepie coqlila.com.pl
 
REKLAMACJE
 
Jeśli przesyłka budzi Twoje zastrzeżenia, np. nosi ślady zniszczenia, jest zgnieciona lub rozerwana, odbierz ją i sprawdź przy kurierze. 
Jeśli zawartość jest uszkodzona, spisz z kurierem protokół szkody - jest on podstawą reklamacji. 
Protokół wraz ze zdjęciem uszkodzonego produktu wyślij na adres kasia.litwinska@coqlila.com.pl. 
Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o szczegółach wymiany towaru na nowy.
 
Jeśli stwierdzisz uszkodzenie już po odjeździe kuriera, w ciągu 7 dni skontaktuj się z firmą kurierską podając numer przesyłki. 
Wyśle ona do Ciebie kuriera, który spisze protokół szkody.
 
Reklamacje dotyczące braku w przesyłce, problemów z działaniem produktu itp., a także reklamacje przesyłek dostarczanych do Paczkomatu, nie wymagają spisania protokołu szkody.
 
 
ZWROTY
 
Jeśli jesteś klientem będącym konsumentem, masz prawo do zwrotu towaru w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwrotowi nie podlegają produkty personalizowane i wykonywane na zamówienie.
Zgłoś nam chęć zwrotu mailowo na adres kasia.litwinska@coqlila.com.pl podając numer zamówienia lub numer dokumentu sprzedaży oraz numer konta, na które mamy wykonać zwrot.
 
Pamiętaj o dokładnym zabezpieczeniu przesyłki na czas transportu.
 
Ze względu na różne adresy magazynów, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu potwierdzenia adresu zwrotu.
Zwrotu dokonujesz na swój koszt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl